De Groene Meisjes kregen post. Een superleuk testpakketje van ‘PEPPERSMITH‘ met twee doosjes Freshmints!
Deze zijn we gedurende de afgelopen dagen gaan testen en met goed resultaat.
Peppersmith is, wat ons betreft, een blijvertje.
We kregen twee doosjes; 1 in de smaak ‘fine english peppermint’ en 1 ‘sicilian lemon and fine peppermint’.
De heren Peppersmith (want: opgericht door twee slimme dertigers uit de UK) hebben gevoel voor marketing, zo blijkt. De doosjes zien er hip uit. Je wilt het gewoon hebben.
Het logo, de twee muntblaadjes in de vorm van een snor, zal het onder hipsters goed doen.
Niet onbelangrijk.
De freshmints zijn klein, precies goed voor bijvoorbeeld na het eten.
Fine english is een vrij ‘normale’ pepermuntsmaak. Daar is eigenlijk niet zoveel over te zeggen.
Maar dan: de sicilian lemon & fine english peppermint…die is geweldig.
Het frisse van pepermunt en het zoete/beetje zurige van citroen. Yummie.
Het zal jullie niet verbazen dat het gele doosje inmiddels leeg is.
Het enige minpuntje dat De Groene Meisjes zouden willen opmerken: soms vliegen er, ongewenst, een paar freshmints tegelijk uit het doosje. Misschien kan de verpakking nog wat handiger.
Behalve dat het ontzettend tof staat om bijvoorbeeld tijdens een date een doosje Peppersmith tevoorschijn te toveren (ohboy, zoveel beter dan het eeuwige doosje smint), is Peppersmith gewoon een goed product. Vrij van onzinnige toevoegingen, natuurlijk en lekker. Precies waar De Groene Meisjes blij van worden.
[facts: te koop bij MARQT voor €1,49 en bij coffee company €1,95.
Vanaf half december ook bij alle ekoplaza’s te koop.
Inclusief de, nog niet door De Groene Meisjes geteste, kauwgum van Peppersmith.]